"רגעי אכזבה" השר מתייחס לכישלון בפריימריז

    נתי קאליש No Comments on "רגעי אכזבה" השר מתייחס לכישלון בפריימריז

    אתמול התקיימו הפריימריז למפלגת "העבודה". שר הבט"פ עמר בר לב, נדחק למקום לא ריאלי ברשימה, והיום הוא מגיב על כך וכותב: "הבוחר אמר את דברו, אמשיך לשאת את הדגל המדיני ביטחוני ב"עבודה"

    צילום: Basel Awidat/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון הפנים עמר בר-לב מגיב היום לתוצאות העגומות עבורו שהתקבלו עם פרסום התוצאות של הפריימריז שנערכו אתמול לרשימת מפלגת העבודה לכנסת ה- 25.

    בר לב, שהגיע בפעם הקודמת למקום השני והפעם נדחק למקום התשיעי והלא ריאלי כתב בפתח דבריו: "הבוחר במפלגת העבודה אמר את דברו. ממשיכים קדימה – יש עוד משימות לממש ותוכניות לקדם במשרד לביטחון הפנים. כבר הבוקר עסקתי כרגיל בנושאים הקשורים בביטחונם של אזרחי ישראל".

    השר שבמהלך כהונתו עורר כמה וכמה סערות תקשורתיות עם אמירות תמוהות, ואף הפרת כללי צנזורה, הוסיף וכתב: "אני כאן כדי להמשיך לנווט את העשייה החשובה הזו – בשנה האחרונה יש לא מעט הישגים, ואין לי ספק שבחודשים הקרובים תימשך המגמה הזו, שאת פירותיה רואים כבר עכשיו, ויראו ביתר שאת בעתיד".

    "היו לי, בחיי הבוגרים, רגעי סיפוק לצד רגעי אכזבה, אך תמיד מה שניצב לנגד עיניי זו טובתה של מדינת ישראל. היא חשובה ממני. גם עכשיו. אני לא מקפל את הדגל המדיני-ביטחוני במפלגת העבודה, אלא ממשיך לשאת אותו בגאווה" סיכם בר לב את תגובתו.

    לפני כחודש, עמר בר לב אמר לאבי מימרן בריאיון ראשון לתקשורת החרדית, כי הוא מקווה שמפלגת העבודה תעלה בסקרים. "המדינה צריכה אורך רוח וסובלנות לקבל אחד את השני, כשנעשה את זה ונסביר את זה לציבור, מאמין שנעלה במנדטים". אמר. לאחר תוצאות הפריימריז, נראה שתקוותו מקבלת משנה תוקף.



    0 תגובות